Strona powstała jako poradnik, którego zadaniem jest pomóc odbiorcy w przygotowaniu analizy SWOT, a także jej wzbogaconej wersji - SWOT TOWS. Analiza strategiczna SWOT pozwala nie tylko przeprowadzić diagnozę pozycji firmy, lecz również na tej podstawie wybrać strategię rozwoju. Za jej sprawą właściciel przedsiębiorstwa dowie się w jakim kierunku należy podążać, aby dysponując określonymi zasobami ... · szczegóły wpisu »
Kategoria 1: Marketing · Podkategoria 1: Ankiety, sondaże
Merytoryczny lider rynku szkoleń biznesowych i badań Tajemniczy Klient/Mystery Shopper. Autorska metodyka, najbardziej zaawansowane i praktyczne rozwiązania. Firma Stainer Consulting zajmuje się przeprowadzaniem badań Typu tajemniczy klient, charakteryzuje się wysoką jakością przeprowadzanych usług. Program badań tajemniczy klient adresujemy do wszystkich firm, które w swojej strukturze posiadają ... · szczegóły wpisu »
Kategoria 1: Marketing · Podkategoria 1: Ankiety, sondaże
Kategoria 2: Biznes i ekonomia · Podkategoria 2: Biznes
Kategoria 3: Biznes i ekonomia · Podkategoria 3: Doradztwo
Firma IRCenter zajmuje się realizacją badań marketingowych, analiz i badań rynku. Specjalizujemy sie w łączeniu tradycyjnych i digitalowych technik badawczych m. in. badań ilościowych online (CAWI, MAPI) z badaniami dyskusji prowadzonej w Social Media czy wynikami wyszukań w Google czy badań jakościowych offline (FGI, IDI) z osobami, które są najbardziej aktywnymi użytkownikami badanej kategorii w ... · szczegóły wpisu »
Kategoria 1: Marketing · Podkategoria 1: Ankiety, sondaże
Zapraszamy Państwa do zapoznania się z naszą ofertą realizacji badań marketingowych z wykorzystaniem nowoczesnych technologii informatycznych.
Przeprowadzamy m. in. pomiary z użyciem oprogramowania IT służącego wykonywaniu testów konsumenckich. W ramach badania User Esperience poddajemy szczegółowej analizie użyteczność portali internetowych. Testujemy m. in. ich przejrzystość, łatwość ... · szczegóły wpisu »
Kategoria 1: Marketing · Podkategoria 1: Ankiety, sondaże